miércoles, 30 de marzo de 2016

Marató de Viladecans

Gràcies a Eventos y Deportes tinc l'oportunitat de fer una marató al costat de casa i rapideta, ideal per completar una gran Setmana Santa que estava marcada en vermell per preparar Ultra-tri. Arribo a Viladecans després de fer el millor entreno de bici (250 km amb 4.300 m+) i de natació (10.300 m al CEM Vallirana) que havia fet mai.

Dijous 250 km 4.300 m+ amb cabra.

Divendres Correbocs (30 km 1.600 m+)
amb el gran Yak de les Muntanyes.
Prenem la sortida juntament amb els de la mitja marató però ràpidament ens bifurquem. El recorregut de la marató es desvia i es torna a ajuntar repetidament amb el de la mitja, i anem avançant els mateixos corredors. Corro la primera part amb l'Alejandro Pila, amb l'Àlex Navarro trepitjant els talons. Passem a l'Ivan que va una mica tocat i m'acabo quedant sol la segona part de la cursa.




Em trobo molt bé i vaig guanyant posicions en una cursa molt ràpida, excepte l'exigent pujada a Sant Ramon. Un cop aquí, tot baixada fins a meta, on arribo després de 3h40' en 15ª posició. Cal dir que el desnivell (1.600 m+) pràcticament hi era però no els kms (37 enlloc dels teòrics 42).

Amb l'Àlex i el Ruben, i la campiona Gema.
Em vaig alegrar molt per ella!

Gràcies a Hoko-Esport (les sensei em van fer la funció de cinturó), Sala-Giol, Rendiment-race, Besttrail, Bassol Optic, CEM Vallirana, Punt de Natura i MC3 Esports. Gràcies també al meu pare pel suport un cop més.

Dilluns vaig rematar amb 158 km
2.250 m+ de bici.

No hay comentarios:

Publicar un comentario