domingo, 13 de marzo de 2016

Camí dels Íbers

Torno a La Roca del Vallès per córrer aquesta marató que ja vaig fer l'any passat. Saber el que t'espera té coses bones i coses dolentes... en aquesta ocasió, sé que el poc desnivell (1.700 m+) i el tipus de terreny (poca pedra) em faran anar ràpid.




De nou tinc ocasió de saludar molts amics. Es dóna la sortida i el ritme d'inici és frenètic... em deixo portar i em proposo seguir a l'Adrià Matas, però comença amb un ritme inassumible per mi i el deixo marxar.

Fem aquella pujada d'asfalt tan malparida que encara recordo de l'edició anterior, que et fa pujar les pulsacions de bon començament. Entrem a la muntanya i tot segueix el seu curs, vaig cremant kms amb poquet desnivell i per terreny ràpid. Tot i això, la cursa passa majoritàriament per corriols, cosa que la fa més bonica.




De moment tot ha anat seguint el seu curs, ni fu ni fa... fins el km 25, que em decideixo a apretar una miqueta. Apreto i molt però que molt bones sensacions. Arribo al km 30 en la posició 25, i arribo a meta en 4h13' i 18ª posició. Acabo molt content del rendiment d'avui (18 minuts menys que l'any passat) després d'haver fet bici el dia anterior.


Si puc hi tornaré, el recorregut és xulo, ràpid i a sobre col·laboren amb la Unitat d'oncologia de l'Hospital de Sant Pau.

Gràcies a Hoko-Esport (les sensei em van permetre portar tot el necessari sense cinturó), Rendiment-race (l'Energy em va donar ales l'últim tram), Sala-Giol, Besttrail, Bassol Optic, CEM Vallirana, Punt de Natura i MC3 Esport. Gràcies també al meu supporter nº1 (el meu pare).


No hay comentarios:

Publicar un comentario