viernes, 10 de agosto de 2018

Vandekames

Porto uns mesos sense escriure, però el blog es diu "Addicció a l'ultrafons" i des de la Ultra del Montsec no he fet res llarg.

A causa d'altres prioritats, m'he passat temporalment a la distància curta. Un 8è lloc a l'Historic Trail de Calafell (16 km) em va deixar bon sabor de boca, però no tant les curses d'asfalt de 10 km a Sant Joan Despí i 5 km a Pallejà. Amb 38'50'' i 18'25'' no vaig aconseguir fer marca personal, segurament per gestionar malament els ritmes inicials.


Cursa ràpida però trenca-cames a Calafell.
Tot i així, cada agost tenim una cita obligada a Vandellós i Hospitalet de l'Infant. Altres anys he corregut la ultra, la marató i el circuit negre de 27 km. Enguany em decideixo per la nova cronoescalada i pel circuit blau de 12 km.

Comencem divendres al vespre amb la cronoescalada. Sortida individual cada 30'' i per endavant 1'7 km amb 320 m+. Corrible fins passat el km 1, després molta pendent i finalment grimpada. Van ser 16'44''d'agonia. 11ª posició però content amb el nivell que hi havia davant.


Bufant de valent, primera cursa amb el nou equip Sixpro.
Dissabte a la tarda tocava el torn de les curses "llargues". Els de la blava vam sortir a les 18:30 i em vaig posar de seguida davant amb un altre corredor, avançant alguns companys de la negra i la vermella que havíen sortit abans. A la primera baixada llarga se'm va escapar, i a la última em va passar el tercer. El primer va resultar haver-se perdut i finalment vaig arribar en 2ª posició després de completar els 12 km i 700 m+ en 1h23'.

Primers km's de dissabte.
Gràcies als que continuen ajudant a un servidor: Hoko-Esport, Térmens Clínica Podològica, Rendiment-race, Sixpro, Bassol Optic, PH-Quirogel, CEM Vallirana, Besttrail, Awesome i MC3 Esports.

Fonamental la Núria i el Ph-Quirogel
aquest cap de setmana!




No hay comentarios:

Publicar un comentario