domingo, 4 de octubre de 2015

Marató del Priorat

Avui vaig cap a Falset per córrer aquesta Marató que ens ofereix descobrir els paisatges i productes típics de la terra. Tot i que es tracta d'un recorregut molt ràpid (només 1.400 m+ i poca dificultat tècnica), tinc la intenció de guardar una marxa per la cursa de demà, i calculo unes 4h45' per acabar bé.


Tot i això, res més sortir m'ajunto amb l'Aleix Arrufat, company de la manada de llops i bon amic. En aquesta distància em passa la mà per la cara, però cada vegada que em despenjo ell afluixa un pèl per tornar a anar plegats. I la meva idea inicial d'anar suau s'esfuma, si ell accepta anar un puntet per sota, jo he de donar el 110 % i d'aquesta manera acabem formant un bon tàndem.


Tenim bones sensacions els dos (tot i que jo bufo més) i anem guanyant posicions mentre passem per Bellmunt, Gratallops, Villela Baixa, Vilella Alta... molts d'aquests pobles ja els coneixo de la Ultra del Montsant.

Collons quins avituallaments: fruïts secs garrapinyats, torrades amb melmelada, "pinxos" de meló amb pernil salat, batuts de fruites... i vi! Ho provem tot però no ens passem amb res i anem per feina... arribats al km 30 ja no guanyarem més posicions, però anem amb un grupet i els anem deixant enrere fins que ens quedem sols.


Finalment creuem la meta després de 4h07' compartint l'11ª posició, quin fart de patir per seguir l'Aleix!

Marató molt recomanable, gran ambient i bona organització (dels avituallaments ja no cal ni dir-ho). He pogut descobrir racons nous fent el meu esport preferit i he tingut ocasió de saludar molts amics.



Gràcies a Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, Bassol Optic, CEM Vallirana, Punt de Natura i MC3 Esports. Una sort poder comptar una vegada més amb els ànims dels meus pares i el pare de l'Aleix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario