viernes, 30 de octubre de 2015

Marató de Sant Llorenç

Sempre és especial venir a córrer a Sant Llorenç Savall, on fa 3 anys vaig fer la meva primera marató de muntanya. Des d'aleshores, cada any hi he tornat. El recorregut segueix sent de 42 km i més de 1.900 m+, tot i que aquest any el recorregut es fa en sentit invers (i amb alguna variació més).

Molts amics, a la foto encara en falten alguns.

Després d'haver fet 3 setmanes dures amb entrenos i mega-entrenos amb dorsal, aquesta setmana la tenia marcada com a descàrrega. És a dir, baixar el volum d'entreno per agafar forces i tornar a apretar. No obstant, el volum d'entreno previst com a baix finalment ha estat moooolt baix a causa d'un fort refredat. Per tant, l'únic objectiu avui és fer una bona tirada de kms a ritme tranquil però sense adormir-me, ja que m'agradaria estar per sota de les 5h.


Es dóna la sortida i surto amb un grupet del Training Trail Team. Entre ells el meu amic Miquel Pera, tot i que avui la seva tasca és fer de llebre a un company i es queda un pèl enrere. Jo vaig sumant kms amb el Rafa i l'Albert Torrent, després em quedo sol, ara amb la Berta Moreno, ara altre cop sol... Em noto molt bé de cames, però el refredat d'aquesta setmana m'ha debilitat les defenses i em noto les pulsacions altíssimes.


En la pujada cap a La Mola em trobo els pares del Marc Camí, que tant bé ens van cuidar a la Ultra de La Mola. Faig cim amb el Txema Ubach, organitzador de la fantàstica Rialp Matxicots. Ell para una estona més a l'avituallament i jo tiro... a la baixada m'agafa l'Albert Torrent, com baixa el paio!

La Mola (1.104) amb el Txema.

Amb l'Albert Torrent enganxat.

Anem junts de nou bastants kms, tot i que al final em quedo sol de nou. I és que em toca apretar a última hora... volia baixar de 5h i si em despisto no ho faig! Creuo la meta en 4h58' esbufegant per l'esforç final, però ha valgut la pena! Acabo en una discreta però per mi satisfactòria 84ª posició.

Molt agraït per tots els ànims que vaig rebre al llarg del matí, en especial del meu pare, la Tania i la Karina. També de la Mònica i el Beto, que sempre estan al peu del canó.

Com sempre, he d'agrair l'ajuda de Hoko-Esport (aquesta vegada vaig optar per les Mamba), Rendiment-race, Sala-Giol, Bassol Optic, CEM Vallirana, Punt de Natura i MC3 Esports.

La propera setmana m'hauria agradat anar a fer els 100 kms de Caldes, però per horaris em serà impossible. Procuraré anar a fer unes quantes voltes i així sumar un bon entreno abans dels 100 km du Spiridon Catalan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario