lunes, 2 de diciembre de 2013

6h de Calella

La cursa d'avui és una modalitat nova que no he fet mai. No es medeix per distància sinó per temps, concretament 6h. Es tracta de fer tantes voltes com es pugui a un circuit de 3 kms, majoritàriament de terra.



Després de saludar algunes cares conegudes, es dóna la sortida i començo bastant abrigat sabent que a cada volta podré treure'm alguna peça d'abric. Vaig corrent a ritme còmode una mica per sota de 5'/km i tinc 4 o 5 corredors al davant.


No sé com però em veig al davant de tot de la cursa, passo la marató en 3h25' i continuo bastant bé. Però les voltes van passant i el ritme cau, el Juli va en segona posició i veig que em va retallant fins que m'avança passat el km 50 i sóc incapaç ni tant sols d'intentar seguir-lo. No em veig la cara però dec semblar un cadàver ara mateix. El que era un ritme per sota de 5'/km, ara ho és bastant per sobre.



Vaig segon i veig com el tercer, el Javier Lozano (ex corredor de la selecció espanyola de curses de 100 km), em va retallant, fins que òbviament m'agafa. Però ara sí que tinc forces per seguir-lo i m'enganxo al darrera.

Només aguanto uns metres a la seva esquena, i no és perquè se m'escapi sinó perquè afluixa un pèl i em poso jo davant un altre cop, mentre que ell se m'enganxa com una lapa.


Passo de nou el Juli i em poso un altre cop primer però amb el segon enganxat a l'esquena. Si afluixo, ell també, si apreto, a vegades fa la goma però mai es queda... i així durant uns 7 kms, corrent sempre per sota de 4'30''/km.


Arribem així fins pocs metres abans del km 72, però aleshores ell fa un canvi de ritme i em trenca completament. Acaba ell primer amb 72'8 km i jo segon amb 72'5 km.



Així que aquest és el resultat del meu debut en curses d'aquest estil: 72'5 km en 6h acabant en 2ª posició. Molt content amb el resultat, amb l'ambient i l'esportivitat entre tots els corredors (al final dinem tots plegats).

També acabo content de veure com m'he adaptat a les vambes minimalistes. Vaig acabar amb mal de peus però em preocupava que patís de genolls, turmells... i les articulacions no em van donar cap problema. A la muntanya de moment només per entrenar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario