jueves, 14 de noviembre de 2013

Marató del Montseny



Avui a Sant Esteve de Palautordera som uns 900 corredors, pel que tinc l'ocasió de saludar molts amics i coneguts abans de la cursa.
Es dóna la sortida i ritme ràpid d'inici com sempre però guardant una marxa. La caiguda a la TrencaCims em va deixar el genoll cascat i avui em prenc la cursa tranquil... Fins que em passa el Salvador Vilalta en una de les baixades i m'hi enganxo. Em sorprenc de poder-lo seguir però ràpidament veig que no és el meu lloc, ja que al final de la primera baixada torno a provar el terra. Cap conseqüència important, però si ja tenia previst anar tranquil doncs ara amb més raó.






La cursa és molt ràpida fins a Sant Bernat (km 16), on comença la primera pujada forta que ens porta fins al coll del Matagalls. La faig prou bé tot i els taps que em penalitzen una mica el ritme.

Ara ve baixada fins a Sant Marçal i de nou pujada, en aquest cas ens porta fins a Les Agudes. Continuo tranquil però cada vegada anant una mica millor, fins que arribo al Turó de l'Home.



He arribat fins aquí compartint pràcticament la totalitat de la cursa amb la Sofia Garcia i el David Calaburra, més enllà de la posició 80. Queden 12 km pràcticament tots de baixada. 



Si alguna cosa tinc clara és que les baixades són el meu punt dèbil. Però qui em diria a mi que guanyaria posicions baixant... doncs aquesta vegada al ser al final de la cursa va passar així, ja que vaig arribar a meta en la posició 59.




Van estar 5h25'42'' per fer els 42 kms i 2.700 m+ d'una marató que m'ha encantat per la bellesa del paisatge i la bona organització, a més de ser una de les que m'ha deixat millor sabor de boca de totes les que he fet.



Per últim, aprofito per felicitar l'Albert Ros que va debutar en marató amb un gran paper i l'Oriol Pagès que va superar les dificultats i va acabar la prova dignament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario