domingo, 3 de febrero de 2013

Gran repte

Ja feia dies que tenia decidit que faria (o intentaria fer) la Ultra Trail de l'Emmona, però no ha estat fins aquesta setmana que m'he decidit a apuntar-me. Tot i que encara queda temps fins el 15 de juny, no em puc adormir si vull acabar-la, ja que crec que amb 106 km i 8.300 m de desnivell positiu no hi ha ningú que es plantegi no patir en aquesta prova.


Encara estic acabant de perfilar el planning per arribar-hi en les millors condicions possibles, tot i que ja tinc bastant clar en quines competicions participaré com a entrenament, en quines aniré a donar-ho tot i quines seran les setmanes de càrrega.
D'altra banda, aquesta setmana venia després de 3 diumenges seguits amb competició i abans d'uns altres 3, i tampoc tenia ni classe ni feina... pel que era ideal per fer un esforç i fer càrrega extra. Bàsicament he augmentat la cursa a peu, tot i que segueixo entrenant a l'aigua i sobre la bici, no només perquè continuaré competint en triatló, sinó també perquè crec que l'entrenament creuat només aporta beneficis (bàsicament el poder completar el volum d'entrenament sense castigar tant les articulacions). En resum, he sumat:

- Natació: 15.000 m.
- Bici: 401 km (310 d'ells amb la cabra).
- Running: 104 km (92 d'ells de trail, amb 2.800 m+).

En total, unes 28h per acabar una setmana atípica. A partir d'ara intentaré moure'm al voltant de les 21h, excepte les setmanes de competició llarga on em conformaré amb passar de 15h.

No hay comentarios:

Publicar un comentario