domingo, 15 de abril de 2012

Volum fet

Queda menys d'un mes de l'Ironcat i la major part del volum d'entrenament que necessitava ja està al sac.
Ara queda seguir combinant algun dia d'entrenaments llargs amb altres curts però més intensos, a més de participar a competicions que, tot i voler competir, no deixen de ser entrenaments enfocats a l'Ironcat. De moment, el diumenge que ve el Doble Olímpic Terres de l'Ebre, i el següent el B de Banyoles... mentre m'acabo de pensar si la setmana abans de l'Ironcat faig la travessia del Pantà de Siurana.

Aquesta setmana m'han tornar a sortir bons números, encara que ahir vaig estar K.O. al llit, pel que he reduït sensiblement el temps dedicat a la bici i a córrer. Tot i així, el dimarts vaig fer per primer cop 180 km amb la bici, cosa que em dóna la confiança d'haver fet totes les distàncies de l'Ironcat per separat... espero poder-les completar totes juntes el 12 de maig.



En total he sumat:
- Aigua: 14.000 m.
- Bici: 381 km.
- Running: 3h45'.


Foto de la setmana passada en el reagrupament en mig dels 130 km... tot i que el Nico no en va tenir prou i va fer 210 km!

No hay comentarios:

Publicar un comentario