viernes, 17 de noviembre de 2017

Pota-Roja Cervelló

Encara sense poder entrenar amb gaire continuïtat però no vull deixar passar l'oportunitat de córrer al costat de casa, així que avui vaig cap a poble veí per participar en els 28 km.



Després que ho facin els ciclistes, sortim tots els corredors conjuntament (els de 8, 14 i 28 km). Aprofitant que els de la llarga no ens separem fins al km 5, intento seguir a la Laia Conesa, primera de la mitja. L'Oriol Closa m'acompanya en l'intent. Déu ni dó com corre aquest jovent!

Un cop ens separem i només quedem els de la llarga, el nombre de corredors que m'acompanyen disminueix notablement. D'aquí fins al final poca cosa a comentar, em quedo amb l'estoneta compartida amb el Carlos Alonso, com patim els ultreros en aquestes distàncies tan curtes!

Finalment, arribo a meta després de 2h49' en 9ª posició, havent fet 28 km i 1.350 m+. Un pèl més lent que l'any passat, però content de les sensacions sobretot després dels 140 km del dia abans sobre la bicicleta.



Sobre la cursa, un circuit que ja coneixia, molt ràpid però amb un parell de trams de grimpada molt xulos. Tot i que molta gent es va perdre, jo el vaig trobar ben marcat, potser hauria fet falta algun voluntari més per la gent que va despistada. Llàstima de les incidències en les classificacions.



Gràcies a Hoko-Esport (brutal el Nakama), Sixpro, Térmens Clínica Podològica, Rendiment-race , PH-Quirogel , Bassol Optic, CEM Vallirana, MC3 Esports, Besttrail, Tradeinn i Awesome

No hay comentarios:

Publicar un comentario