miércoles, 20 de septiembre de 2017

Costa Brava Raid

Avui vaig cap a Castell d’Aro per participar al Costa Brava Raid amb el Kaiman. Comencem els d’elit juntament amb els d’aventura, i tenim per endavant 13 hores.  Les sortides són esglaonades cada 20 segons a partir de les 12 de la nit, en funció de la puntuació obtinguda en els dards. La nostra “habilitat” ens fa sortir en 5ª posició.

Briefing.
Res més començar ja veig que avui em tocarà patir. En aquesta primera secció d’orientació urbana el Kaiman ja em porta amb la llengua fora, va a tot drap fins i tot quan busquem una balisa dins d’un pub.
Inici!

Agafem la btt però de seguida parem per fer una prova dins d’un parc d’aventura, un ha de fer el recorregut llarg i un altre el curt, jo faig el curt i continuem amb la btt. 30 km que fem gairebé sencers en companyia del Trangoworld, també ens perdem junts.

Següent transició, ara toca córrer. Continuem en plena nit i continuem pràcticament sempre en companyia del Trangoworld. Secció feta sense masses problemes, però el cansament comença a pesar. És hora de tornar a agafar la btt, tornem a coincidir molt amb el Trangowordl, optem per la mateixa estratègia (o similar) deixant-nos alguna balisa. Portem una mica de retràs sobre el pla previst.

És hora de posar-se els patins... la mare que em va parir. Al Kaiman li toca estirar-me una mica amb corda, frenar-me i... recollir-me del terra quan em foto de cap!

Acabat el suplici dels patins, ens en sortim prou bé en el tir amb arc... i hora de pujar-se al caiac! El meu entrenament en aquesta disciplina és pràcticament nul però m’encanta. Dubtant de quina és la millor estratègia, finalment decidim atacar les 3 balises del sector.

Ara toca una cronoescalada de 275 m+, l’equip més ràpid tindrà premi... i l’aconseguim! Tota la pujada amb la llengua fora, i la baixada prou bé fent camp a través.

El temps límit comença a apretar... i decidim saltar-nos la secció de natació (que només valia 8 punts) per poder completar la resta. Agafem la btt de nou, fent una parada a la prova especial de cordes (el Kaiman fa el ràpel i jo l’escalada) i arribem de nou a Castell d’Aro, no sense algun problema de navegació.

Últim esforç.
Ja només queda la última secció... 4 balises urbanes amb orientació de memòria, la fem prou bé i pràcticament exhaurim les 13 hores de competició.

Pel camí deixem una gran jornada, 115 km, 2.600 m+... i una 4ª posició gràcies a la feina del Kaiman, jo prou feina vaig tenir amb seguir-lo i no matar-me patinant. 263 punt, 10 menys que Aventura X-Perience i 5 menys que els francesos.

4ts en categoria Elit.

Guanyadors de la cronoescalada.

Gràcies a Hoko-Esport (res com les Takara per les proves multidisciplinars), Sixpro, Térmens Clínica Podològica, Rendiment-race , PH-Quirogel , Bassol Optic, CEM Vallirana, MC3 Esports, Besttrail, Tradeinn i Awesome.

Raidbook

No hay comentarios:

Publicar un comentario