jueves, 11 de mayo de 2017

Ultra Trail Estels del Sud

Sempre vaig a les curses amb ganes, però avui més encara. Al 2015 em vaig retirar d’aquesta ultra per deshidratació i al 2016 em van neutralitzar pel vent. Aquest any s’ha d’acabar, sí o sí!

Sortim a les 7 d’Arnes i de seguida m’ajunto amb el Joan Morral, amb qui aniré fins a Beseit. Compartim els primers km’s amb els corredors de la Half i coincideixo amb la Rosa i el Juanma, l’Oriol Navarro...



Tot va perfecte de moment. Bon ritme, potser massa i tot. Cap al km 30 em passen el Salvador Vilalta i l’Esteban Monje, què hi fotia jo davant? M’enganxo amb ells una estona i també amb el Jordi Soler, però pujant cap a Caro ja s’obren diferències entre els 4.

Comença a fer calor, però vaig bevent Rendiment-race per un tub. Comença a bufar el vent, però res comparat amb l’any passat. Aquest any els Estels no s’escapen!



Al km 60 ja corono el Mont Caro i baixo cap al Refugi. Km 63 i toca aprofitar la base de vida. Arribo en molt bon estat i surto millor encara.



Passo Clotes i ve una llarga baixada cap a Paüls. Hi arribo després de perdre’m 5 minuts per confusió meva.

La pujada després de Paüls la conec del 2015 (en aquella ocasió se sortia de Caro) i la recordo dura... però enguany se’m fa duríssima! Arribo a dalt, poso frontal i a baixar cap a Roques Benet.

Ja només queda un tramet de 9 km molt planer que puc fer a bon ritme.

I per fi! Després de dos intents fallits, acabo Estels del Sud! 16h11’ per cobrir els 106 km i 5.300 m+, acabant 10è. Molt content de com ha anat la cursa i del rendiment físic!


Gràcies a Hoko-Esport (brutal la combinació Jisho i Miyako), Sala-Giol, Térmens Clínica Podològica, Rendiment-race, PH-Quirogel, Bassol Optic, CEM Vallirana, MC3 Esports, Punt de Natura, Besttrail i Tradeinn. Gràcies a la família i amics pels ànims.

No hay comentarios:

Publicar un comentario