jueves, 12 de mayo de 2016

Marató de Montserrat

Aquest cap de setmana volia fer un test de cara a l'Ultra-tri de Motril. La idea era fer dissabte una bona tirada de bici de carretera i diumenge una de córrer.

Dissabte vaig complir amb 175 km i 2.450 m+ de bici. Diumenge... el Guille estava lesionat i em va oferir el seu dorsal per la Marató de Montserrat. Era l'excusa ideal per fer l'entreno, així que no m'hi vaig poder negar!

Surto de Collbató  amb les cames una mica encartronades però força bé. Vaig fent i cap al km 5 comença a ploure, així que trec el gore. El porto guardat juntament amb un bidó de 200 ml, rendiment-race, dos gels... i tot sense motxilla ni cinturó, gràcies a les sensei.


Pujo cap al Pla de Sant Miquel, cap al Monestir i aleshores enfilo l'exigent pujada cap a Sant Jeroni. Abans d'arribar em trobo el crack de l'Albert Viñau animant sota la pluja. Mitja volta i avall per fer una zona bastant tècnica on calen grimpades per arribar després a Coll de Porc i Refugi de Vicenç Barbé.





El tram que ve després de Can Massana és molt ràpid i aprofito per agilitzar el ritme i arribar al Camí dels Francesos havent guanyat algunes posicions. Ara toca una pujada exigent, on em trobo d'allò més bé i avanço a tot el que em trobo per davant. També em trobo uns runners del CEM Vallirana per allà entrenant.

Passo per l'Estació de Sant Joan, de nou el Pla de Sant Miquel i cap avall... tan ràpid com em deixen les cames, i finalment arribo a meta després de 5h41'. Han estat 42 km 2.500 m+ que sumen un grandíssim entreno tenint en compte la fatiga del dia anterior... i 2' menys que l'any passat!

Foto gràcies al Koala, la Marta Muixí també estava
per allà fent una gran cursa.

Gràcies a Hoko-Esport, Sala-Giol, Rendiment-race, Bassol Optic, Besttrail, CEM Vallirana, Punt de Natura, MC3 Esports i Tradeinn. Gràcies també al meu pare pels ànims durant la cursa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario