jueves, 19 de mayo de 2016

6h de Martorell

Aquest cap de setmana "toca" fer l'última seqüència de bici i córrer per acabar de preparar Ultra-tri. Ahir vaig fer 219 km planets però a bon ritme amb els companys del Triatló Vallirana, així que avui toca córrer.

Per fer-ho, me'n vaig a Martorell per fer una cursa que ja conec. El funcionament és ben senzill: voltes de 2'5 km a un circuit de terra força exigent. Ben organitzada, avituallament a cada volta, voluntaris que et tracten de meravella, bon ambient... i tot per 1€ d'inscripció! La finalitat és recollir aliments i en aquest sentit sempre és un èxit.



Comencem i alguns escapats comencen forts juntament amb altres corredors que no faran les 6h. Jo em situo en un segon grup amb el Miquel, Isma, Krlos, Paris Canals... van forts i els deixo marxar.



Em quedo un pèl per darrera amb l'Ivan Montllor la primera hora i mitja. Ell tirarà cap endavant fent una cursa molt intel·ligent i una gran remontada. Fa molta calor i alguns ens posem a córrer a l'estil Kupricka,



Jo continuo a la meva i em vaig creuant amb altres companys de fatigues com el Paco Robles o la Silvia Amodio. Altres corredors s'uneixen a la festa i animen l'ambient com l'Àngela i el Pepe.

Van passant les voltes, quan em dobla el David Ferràndez m'hi enganxo una estona, va fort el tiu. Jo continuo a la meva. Després del tute d'ahir la veritat és que em trobo molt millor del que podria preveure, però sóc incapaç de pujar les pulsacions. 128 de mitja fins a la 5ª hora.



La darrera hora em trobo prou sencer i sí que puc apretar per guanyar alguna posició i rascar uns metres a la marca. Finalment, 65'383 km i 9ª posició. Acabo molt content de les sensacions que he tingut en l'últim test abans de Motril.

Gràcies al meu pare pels ànims i al Carles Salvador per organitzar aquesta cursa tan ben parida. Gràcies pel suport de Hoko-Esport, Sala-Giol, Rendiment-race, Bassol Optic, Besttrail, CEM Vallirana, MC3 Esports, Punt de Natura, PH-Quirogel, Tradeinn i Training Sabadell.


No hay comentarios:

Publicar un comentario