martes, 2 de febrero de 2016

Duatló de Granollers

El 2012 vaig córrer un duatló de carretera i l'experiència no em va agradar gens. Pensava que no ho tornaria a fer mai... però la participació del ProyectoPol a la prova de Granollers canviava les coses radicalment.

D'aquesta manera vaig cap al Circuit de Montmeló per participar al duatló. El Josep Sanmartí i jo intentarem ajudar al Tony Molinos en tot el que sigui possible per tal de que faci la prova amb el seu fill, el Pol.



La cursa consisteix en 5 kms de cursa a peu, 20 kms de bicicleta i 2'5 kms corrent de nou, tot i que nosaltres fem una versió adaptada corrent-ho tot i fent la meitat de la bicicleta. A destacar la força de voluntat del Tony per tirar endavant tot i la seva lesió.





Ha estat una gran experiència que no oblidaré. Cursa curta comparada amb les que acostumo a fer, però plena d'emocions. Gràcies a tot l'equip de ProyectoPol, al meu pare... i a l'organització, que ens va tractar molt bé i va tenir el gran detall de deixar-nos sortir uns instants abans de la sortida oficial.





Gràcies a Hoko-Esport, Sala-Giol, Rendiment-race, CEM Vallirana, Besttrail, Bassol Optic, Punt de Natura i MC3 Esports.

No hay comentarios:

Publicar un comentario