domingo, 6 de diciembre de 2015

6 hores de Calella

Després del bon sabor de boca que em van deixar les edicions del 2013 i 2014, torno a Calella per disputar les 6 hores. El circuit me'l conec de memòria: 1'5 km d'anada i 1'5 km de tornada, meitat asfalt i meitat terra.



Sempre sóm poquets però ben avinguts. Es dóna la sortida i surt un paio com un coet, ens quedem en segon terme el David Riba, Albert Pitart, Jordi Alsina, Ivan Montllor i un servidor.

A aquestes alçades anem frescos i la companyia és immillorable, per la qual cosa els kms van passant ràpid. L'Ivan afluixa i deixa el grup, després peta el que anava primer i el grupet passem a liderar la cursa. Després ens deixarà el Jordi i el següent en abandonar la nau seré jo.



Aguanto el ritme de 5'/km fins passar la marató (km 42 en 3h30'), vaig bé però no trigaré en afluixar un pèl. La quarta hora se'm fa feixuga per la davallada de forces i per la quantitat de gent que hi ha al passeig (semblava La Rambla de Barcelona), tot i que a la cinquena hora em recupero i puc fer més kms dels que havia calculat durant la meva davallada.




Acabo les 6 hores en 3ª posició amb 68'7 km, per darrera del David Riba i l'Albert Pitart. Aprofito per felicitar al primer per una nova victòria després de les 12h de Terrassa i al segon pel seu debut en una cursa d'aquestes característiques amb molt bona nota. Un plaer compartir kms també amb els altres del grupet inicial i habituals de Calella com el Pere Alsina, Ultraquim, Ferran Santoyo, Carles Mitjà, Alfons Forcadell... llàstima de la retirada del Paco Robles, ànims per ell.


Gràcies a Hoko-Esport, Rendiment-race, Sala-Giol, Besttrail, CEM Vallirana, Bassol Optic, Punt de Natura i MC3 Esports. Gràcies també al meu pare pels ànims i el seguiment sobre la btt.

La teoria deia que la cursa d'avui era l'últim gran entreno per les 24 hores de Can Dragó. La pràctica diu que les imposicions electorals m'impediran fer-les, ja que em toca anar a servir a la pàtria veïna. Podria fer les 12 hores... ja veurem!




1 comentario:

  1. Sergi, ha estat un plaer compartir una nova suada al teu costat. No tinguis cap dubte que ho has fet de puta mare... el temps donarà valor a aquests 68,7Km que has estat capaç de realitzar...
    No tinguis cap dubte que les 12h son un bon repte... i tens cames per mantenir 11Km/hr... nomès t'ho has de creure!
    Espero suar amb tu a Can Dragó!
    Descansa!

    ResponderEliminar