lunes, 8 de diciembre de 2014

6h de Calella

Sona el despertador i buff... ahir vaig fer la Marató i Mitja de l'Ardenya i estic trinxat. Què esperaves burro? Estar fresc com una rosa? Em vaig apuntar a Calella per entrenar de cara a les 24h de Can Dragó, així que toca aixecar el cul del llit per esmorzar sense gana i anar cap allà.



Una vegada més puc saludar molts amics de l'ultrafons. El funcionament d'aquesta cursa és ben senzill: fer tantes voltes com es pugui en un circuit totalment pla al costat de la platja, circuit que pràcticament podria fer amb els ulls tancats després d'haver-hi fet 3 ironman i les 6h del 2013. Si em surt bé, serà un gran entreno per les 24h però també em puc lesionar, així que decideixo començar deixant la porta oberta a plegar abans d'hora.

Comencem i de seguida s'escapen els primers, quedant-me jo en 5ª posició. Vaig fent i les cames pesen però poc a poc em deixen anar corrent de forma més àgil, tot i que a un ritme bastant baix. A les 2h un dels de davant comença a caminar i avisa que no trigarà a plegar.

Passo la marató molt tranquil en 3h42' just quan enganxo amb un altre dels de davant i em poso 3er. Ara ja sí que veig que podré completar les 6h. L'objectiu (en cas d'acabar les 6h) era passar dels 60 km i molt malament hauria d'anar per no fer-ho...

Vaig creuant ànims amb els altres corredors que veig en sentit contrari, els que doblo i també quan em doblen el primer i el segon. Fa estona que m'agafo la primera noia com a referència, la Pilar Xufré, perquè ella passarà segur dels 60 km... però no la doblo fins el meu km 53, amb 4h45' de cursa.

A partir d'aquí ja únicament toca sobreviure fins al final mentre ens distraiem esquivant la gentada que hi ha pel passeig.


Finalment acabo les 6h en 3ª posició i 66'350 km a les cames, molt satisfet ja que anant fet caldo només he fet 6km de menys sobre la marca de l'any passat, a més d'haver fet un gran entreno per les 24h quan aquest matí no hauria apostat ni 5 cèntims per mi.



Gràcies una vegada més a Hoko-Esport, Rendiment-race. Sala-Giol, MC3 Esports i Training Sabadell. També al meu pare pels ànims i l'ajuda durant la cursa.

Ara sí que propera parada Can Dragó, per endavant 24h donant voltes a una pista d'atletisme... ai mama!

No hay comentarios:

Publicar un comentario