domingo, 6 de julio de 2014

Bagà-Berga Trail Night

Avui anem cap als voltants del Pedraforca a córrer una estona. El recorregut a fer és de 44 km i 3.000 m+ (tot i que en realitat sortiran 42 km amb 2.500 m+) entre Bagà i Berga. Es tracta de la segona part de la ultra de la Núria-Queralbs. El motiu pel qual no correm la ultra és que la setmana que ve tenim feina, el Miquel La Ronda i jo Ehunmilak, així que decidim anar a fer-la tranquils.

El bus ens porta de Berga cap a Bagà per recollir el dorsal i veure alguns corredors que arriben al seu avituallament mentre esperem la nostra sortida, a les 21h. El ritme d'inici és elevat però els kms ja aniran posant cadascú al seu lloc.

Nosaltres anem fent a ritme tranquil, aprofitem una horeta de llum de dia i després a córrer amb el frontal. La cursa em va agradar bastant i vaig passar-m'ho molt bé, vam anar tranquils però a ritme constant, cosa que ens va permetre guanyar algunes posicions en la segona part.

Finalment, vaig creuar la meta en 6h26', compartint la 4ª posició amb el Miquel Pera, un dels millors amics que tinc en aquest món de sonats. Aprofito per felicitar el tercer, un Albert Viñau que sempre que coincidim diu a veure si anem junts però constantment demostra que està un graó per sobre.



Ara sí, a intentar descansar pel gran repte de l'any (i de la meva vida): Ehunmilak. Físicament em trobo millor que mai, estic motivat i mentalitzat per patir. Crec que he fet els deures en la preparació, la qual he gaudit amb grans amics i he tingut la sort de comptar amb el suport de Hoko-Esport i el Samu de MC3.

No hay comentarios:

Publicar un comentario