domingo, 2 de marzo de 2014

Marató Salvatge de les Guilleries

Avui toca córrer a Sant Hilari Sacalm per fer aquesta cursa que ja vaig fer l'any passat, tot i que no té gaire a veure perquè l'any passat va tocar trepitjar força neu.

Sortim 5' més tard que els corredors de la mitja, així que tocarà avançar-ne uns quants. El ritme inicial és molt alt i intento no perdre el contacte visual amb el Miquel Pera, el Xavi Edo o el Josep Pera.

Com he dit el ritme és molt alt, però les cames responen així que endavant... si he de petar ja petaré. Però les cames no peten i vaig guanyant posicions a la vegada que em vaig creuant amb alguns ciclistes (també hi ha aquesta modalitat de prova).

Està anant tot rodat... fins que en una baixada sobre el km 26 em torço el turmell i em quedo mig coix. Al cap de poc m'agafa el Salvador Vilalta com una moto, em pregunta pel meu estat i em diu que tiri cap endavant perquè encara em queda un altre turmell.

Ara passo un tram on perdo alguna posició i hi ha vegades que em veig forçat a caminar quan en ocasions normals correria. Al cap d'una estona em deixa de fer mal tot i tenir-lo inflat com un ou.


Acabo la cursa com puc i fins i tot encara guanyo alguna posició en el tram final. A l'espera de la classificació oficial, l'organització m'ha dit que he quedat el 15è de la general amb 4h53'. No obstant, s'ha de dir que ha faltat una mica per la distància marató, ja que hem fet uns 39 kms i 2.300 m+.



El pròxim objectiu és recuperar el peu per la Marató de Barcelona que arriba en dues setmanes. A veure l'evolució...



No hay comentarios:

Publicar un comentario