lunes, 11 de marzo de 2013

Mitja Marató Ascens a Sant Sadurní

Ahir de nou un altre dorsal per muntanya, aquesta vegada tocava córrer a Sant Feliu de Codines. A diferència de les últimes dues curses, aquesta vegada hi havia per endavant mitja marató enlloc de marató sencera, no hi trobaria neu i, el més important, anava acompanyat de l'Albert i el Dani.



La sortida es dóna de forma puntual i el primer tram és molt ràpid, la gent surt com si es tractés d'un 5.000 m d'asfalt. Tot i que els corriols de pujada no triguen en arribar, ho fan després d'una llarga baixada on perdo posicions, pel que em veig obligat a anar a un ritme molt i molt lent en els trams on avançar corredors és impossible.



Com tota bona cursa de muntanya, el recorregut ens va oferir un gran paisatge i alguns trams bastant durs.
Finalment, vaig creuar la línia d'arribada en 2h08'46'', per completar el dur recorregut (segons el meu rellotge, de 20 km i 1.000 m positius) en 46ª posició de la classificació general i 3er Sub23.


Bon paper també del Dani i l'Albert, que continuen millorant dia a dia i espero que m'acompanyin més sovint.

Aquesta setmana me la prendré amb molta calma, ja que diumenge tinc la Marató de Barcelona. El fet d'haver baixat de les 3h fa dos mesos a Tarragona em treu la pressió d'haver d'anar a fer marca, així que amb millorar el meu paper de les dues edicions anteriors i córrer a un ritme més ràpid del previst per l'Ironcat ja estaré content. La idea, com sempre, sortir amb la llebre de les 3h i a veure com respòn el cos... aquesta vegada ho faré acompanyat del Toni Montero, així que espero que als dos ens surti una bona cursa i que a l'arribada el Toni Pallarès ens comuniqui una de les seves marques espectaculars.

No hay comentarios:

Publicar un comentario