martes, 19 de junio de 2012

B de Balaguer


Abans de començar, tot em feia pensar que no tenia el dia i que el triatló seria un desastre: a l’arribada a Balaguer me n’adono que m’he deixat el xip a casa i n’he de llogar un, dos minuts abans de començar se’m trenca el casquet de nedar i una noia del públic me’n deixa un i em pinta el dorsal (que després vaig buscar per tornar-li perquè sinó “el seu marit la matava”)...

Quan van donar la sortida encara estava bastant endarrere degut al problema del casquet, vaig fer la primera volta bastant tens avançant molta gent i rebent/donant cops de colze per tot arreu... només tenia ganes de sortir de l’aigua i poder agafar la bici. A la segona volta ja vaig nedar molt més tranquil i vaig acabar sortint de l’aigua havent fet els 1.900 m en 33:24 (88è parcial). Aquest cop la T1 va ser molt lenta perquè el porta-xip que m’havien deixat era una porqueria i vaig haver de treure-me’l i tornar-lo a posar.



Un cop sobre la bici vaig començar a sentir-me millor i abans del km 10 ja havia perdut el compte de quants havia avançat, cosa que em feia pensar que potser estava forçant massa i ho pagaria més tard... Tot i això, vaig mantenir el ritme tant constant com permetia el desnivell i el dur recorregut per arribar a la T2 amb un parcial de 3h11:09 (27è millor parcial). Abans de començar sabia que si començava a córrer a les 4h ja baixaria prou el temps de l’any passat i abans de les 3h45’ ja havia baixat de la bici.

Entrant a la T2, aquest cop sí molt ràpida perquè només he de treure’m el casc, agafar un gel i posar-me les “voladores” per sortir a córrer creuant els dits de no ressentir-me dels mals que em van fer estar 2 setmanes sense córrer després de l’Ironcat. Quedava mitja marató per davant i, excepte un “pipi break” al km 3, vaig córrer a ritme constant i em van quedar forces per pujar el ritme els últims 2 km, acabant aquest tram en 1h36:52 (15è millor parcial).


Finalment, vaig creuar la línia de meta en 5h21:25 (baixant la marca de l’any passat molt més del que esperava), cosa que em va deixar en 2a posició sub23 i 21è de la general. A més, el Club Triatló Vallirana vam quedar 3ers per equips.



Ara, de moment no tinc previst participar en cap altra competició fins al Triatló del Pont de Suert, el 15 de juliol.

No hay comentarios:

Publicar un comentario