sábado, 10 de junio de 2017

Bastions Skyrace

Avui vaig cap a Ribes de Freser per participar als Bastions Skyrace. La zona la conec bastant després d'haver fet tres vegades l'Emmona, però mai he fet aquesta cursa.

La mala previsió meteorològica obliga a retallar la segona part de l'Olla de Núria, així que el recorregut quedarà en 89 km i una mica més de 5.700 m+.

Es dóna la sortida i el ritme d'inici és ràpid. De seguida m'ajunto amb el meu amic Jose Calaza. Ell diu que intentarà seguir-me fins que pugui, jo dic el mateix d'ell. N'estic segur que ens sortirà una gran cursa.



La cosa va molt bé, tot i que pujant al Puigmal se m'ajunta tot de cop. El fort ritme del Jose que no vull deixar de seguir, l'alçada i el mal temps... agafo un globo d'aquells macos, tot i que un cop a dalt ja està fet el pitjor de la cursa.

Arribem a Núria (km 26) i amb el recorregut nou ja hem fet el més dur. Continuem junts fins a Pardines. Km 49 i toca aprofitar la base de vida per menjar i canviar-se.



Faig números i li dic al Jose que avui arribem sense treure el frontal de la motxilla. Ell no ho veu clar i em diu que tiri. Així ho faig però un cop coronat el Taga em torna a agafar. Perfecte de cara a Andorra.

Anem junts de nou fins al final, només ens queda pujar cap al Refugi de la Covil... una pujada que jo havia infravalorat molt. Juntament amb el Puigmal, és l'únic moment de la cursa que pateixo, així que toca apretar les dents per passar penúries i continuar amunt.



Ja ho tenim, últims 10 km de baixada i... finalment ens plantem de nou a Ribes, després de 15h07'. Menys temps de l'esperat, fantàstica companyia i molta confiança del Llobregat Power de cara a Eufòria dels Cims.



Gràcies a Hoko-Esport, Sala-Giol, Térmens Clínica Podològica, Rendiment-race, PH-Quirogel, Bassol Optic, CEM Vallirana, MC3 Esports, Punt de Natura, Besttrail, Tradeinn i Awesome. Gràcies com sempre als meus pares pel seguiment i ànims durant el dia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario