jueves, 19 de enero de 2017

Cinc Cims

Avui vaig cap a Corbera de Llobregat per fer la primera cursa del 2017. Conec la Cinc Cims per haver-la fet diverses vegades entrenant i haver-la corregut al 2013 i 2014. Sé el que m'espera i hi vaig amb moltes ganes. Per endavant, 26 km amb 1.250 m+.

Es dóna la sortida i cal anar per feina per tal de no agafar taps, a la primera pujada em diuen que vaig el 58 (de gairebé 1.000 corredors) però no m'hi capfico. No estic acostumat a aquesta distància i avui no puc pensar en una altra cosa que no sigui donar-ho tot de principi a fi.

Puig d'Agulles (652 m). Foto de l'Albert Ros.

Vaig guanyant posicions mentre van passant els cims: La Creu d'Aragall (545 m), Roca Foradada (582 m), El Forrellac (628 m), Puig d'Agulles (652 m) i Puig Montmany (494 m).


Baixant del Puig d'Agulles. Foto del Lluís Galí.
Sant Ponç. Encarant la recta final
després de rebre els ànims del meu pare.

Excepte una caiguda sense importància baixant del Puig d'Agulles, tot va sobre rodes, puc apretar i acabo la cursa en 32ª posició després de 2h23'59''. Contentíssim per les sensacions i per haver rebaixat el temps de fa 3 anys en gairebé 6 minuts.

Cada distància té la seva dificultat. Foto de Roger Correm.

Cursa molt recomanable, amb bon ambient, un gran desplegament de voluntaris i un recorregut que exprimeix el millor de la zona.

Gràcies a Hoko-Esport (contentíssim amb les Sensei, podent portar tot el necessari sense motxilla ni cinturó), Sala-Giol, Rendiment-race, PH-Quirogel, Bassol Optic, CEM Vallirana, Térmens Clínica Podològica, Tradeinn, Punt de Natura, MC3 Esports, Besttrail... i agrair sobretot els ànims del meu pare i de tots els amics que es van apropar a donar suport al llarg del recorregut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario