miércoles, 19 de octubre de 2016

Marató de les Bonesvalls

Aquesta cursa no la tenia prevista, però a última hora em vaig apuntar animat pels companys de Vallirana que hi corrien i per la proximitat del lloc. La setmana passada vaig fer la UT del Rincón i em noto força recuperat, però els 170 km pesaran a les cames. Avui per endavant tinc 42 km i 1.900 m+.



Sortim a les 7 del matí des d’Olesa de Bonesvalls, frontal al cap i ritme ràpid d’inici. En un primer moment m’ajunto amb l’Alex Castaño i anem fent més o menys plegats fins el km 10 que se m’escapa.

Vaig fent km’s, baixades relliscoses pel fang que hi ha arrel de les pluges dels dies anteriors, pujades per tarteres que t’obliguen a anar a 4 potes, terreny molt pedregós... la cursa és més dura del que pot semblar pel desnivell, m’encanta!



Cap al km 20 m’agafa el Raul Koala i fem junts un tram, bons records que em venen a la memòria de La Ronda dels Cims, on vam compartir un munt d’hores. També m’agafen el Guille Cuesta i el Jaime Escolano.



Em fan força mal els isquiotibials però acabo marxant sol endavant amb el Jaime, ara fem la pujada cap al sostre de la cursa (Puig de la Mola, 537 m), una zona no habitual per mi però sí força coneguda.



El Jaime fa cim abans que jo però l’agafo a la baixada que ve després, on ja tinc ganes de rematar la feina i encara tinc energia per poder apretar una mica i guanyar alguna posició. Ja a Olesa de nou, torno a agafar l’Alex Castaño i entrem junts a meta després de 5h37’ compartint la 26ª posició.



He de felicitar a tots els amics amb qui vaig compartir cursa, però en especial als que pràcticament ni vaig veure (Toni Pallarès 1er, Rafa Garcia 7è i Vero Zaragoza 2ª).


Gràcies a Hoko-Esport, Térmens Clínica Podològica, Sala-Giol, Rendiment-race, PH-Quirogel, Awesome way of life, Bassol Optic, MC3 Esports, Punt de Natura, CEM Vallirana, Tradeinn, Besttrail i Training Sabadell.

No hay comentarios:

Publicar un comentario