domingo, 7 de septiembre de 2014

Marató de Berga

Nova marató que no coneixia, avui a Berga. Amb 3.000 m+ té pinta de que serà dura, així que l’objectiu és baixar de les 6h.




De nou puc saludar molts amics, entre ells el Juli Jerez, em fa molt feliç tornar-lo a veure en curses. La sortida es dóna just quan passem el control de xip (encara en quedaven uns quants darrera). Surto darrera del Quim bastant ràpid per treure’ns gent del davant i evitar taps. Tot i així ens mengem taps igualment i el Quim se m’escapa.





Pràcticament és tot pujada, passant per la Figuerassa i fins a Rasos de Peguera, gairebé al km 12 on hi ha el meu pare per animar. Ara ve un tram corredor que fa passar els kms més ràpidament.

De nou pujada potent cap a Ensija, amb avituallament al Refugi d’Ensija. Ara tornem cap a la zona de Rasos, passant de nou per l’avituallament que ja havíem passat abans i on encara estava el meu pare. Queda poc pel km 30 i fins ara m’he trobat bé però tampoc com per tirar coets. A partir d’aquí, com per art de màgia, començo a trobar-me millor i puc avançar molts corredors, tot i que molts d’ells són de la mitja marató que ha sortit més tard.



Abans havia coincidit amb un corredor amb el que anava comentant la cursa, i ara me’l trobo parat perquè li donen rampes. Li dic si vol una pastilla de sals pensant que en porto de més, però a l’obrir el pot veig que les porto justes. Li dono igualment perquè la necessita més i en altres curses m’han ajudat o m’han ofert ajuda a mi.

D’aquí fins al final continuo guanyant posicions i la cursa és molt més ràpida. Passem pel Santuari de Queralt, tinc alguna referència de quan vaig passar-hi a la Bagà-Berga. Però no em serveixen de res, aquell dia només veia el cul del meu amic Miquel Pera perquè era de nit i el desgraciat anava davant fent-me patir.

Al final creuo la meta en 5h53’ en la posició 57. Vull felicitar especialment al Quim Tresserras (que crec que deuria ser de les primera persona que em van obligar a córrer) pel seu gran temps.

Gràcies al meu pare pels ànims i a tots els que em posen les bogeries una mica més fàcils: Hoko-Esport, MC3 Esports, Training i Mr Lacy.




No hay comentarios:

Publicar un comentario