jueves, 20 de diciembre de 2012

Neorural

Diumenge passat tenia una nova cursa de muntanya. Es tractava de la primera edició de la Neorural, una cursa a Santa Maria de Martorelles de 23 km amb 1.300 m de desnivell positiu.
No va sortir tot com esperava, ja que va haver-hi algú que a la nit anterior no tenia res millor a fer i es va dedicar a treure marques del bosc. Degut a aquest fet, em vaig equivocar de camí fins a tres vegades i, tot i que en una d'elles vaig perdre només uns segons, entre les altres dues vaig fer uns 2 km de més.
A més del temps perdut per desfer el camí, això em va perjudicar en el ritme, ja que la majoria del recorregut era per corriols estrets, i en les pujades em veia obligat a anar a un ritme extremadament lent darrere de corredors que m'havien adelantat quan corria pel camí equivocat.
Tot i això, sempre em vaig perdre en companyia d'altres corredors, cosa que em va fer relativitzar la mala llet i prendre'm millor la situació.


Finalment vaig entrar a meta en 2h42', per acabar en la posició 51 entre més de 300 corredors. De no haver estat per la falta de senyalització, crec que podria haver completat la cursa per sota de les 2h30'. Deixant de banda aquest fet, em va agradar el recorregut, amb trams duríssims i bones vistes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario