martes, 6 de noviembre de 2012

Cursa de bombers de Begues

De nou cursa, i de nou a la muntanya. Arribava a diumenge en condicions gens habituals, després d'haver acabat la temporada amb la marató d'una setmana abans i sense fer pràcticament res des d'aleshores.

Per tant, ja sabia que no em sortiria la millor cursa, però tenia ganes de fer-la perquè el recorregut passava per a prop de casa (tot i que no vam passar pel Puig Vicenç com estava previst), tenia més companys i amics que la feien, estava apuntat feia temps...
Un cop aparcat el cotxe a Begues, canviats i escalfats, vam anar ja cap a la línia de sortida, tot i que aquesta es va donar amb una mica de retràs. Sortida molt ràpida i patint per no perdre gaires posicions, intentant seguir el fort ritme inicial de l'Albert. No obstant, amb el pas dels primers km ja es va anar posant cadascú al seu lloc. Anava bastant còmode al pas per la Penya del Moro, on estaven la Laia i l'Alejandro per animar-me.
En una de les primeres baixades, vaig tenir la mala sort habitual de torçar-me el peu i vaig estar uns minuts bastant coix en els quals em van passar bastants corredors, entre ells el Dani. Tot i així, vaig poder recuperar-me i tornar a apretar per recuperar forces posicions, més encara quan em vaig creuar el Nestor en btt i em va dir: "què fas tan enrere!". Vaig continuar recuperant posicions fins que, quan debia quedar 1 km pel final, veig a l'Emilio que em va guanyar a Olesa fa dues setmanes, i trobo en ell una bona motivació per fer l'última apretada, podent-lo passar però sense aire per dir-li res fins més tard.


Finalment entro a meta en 1h10' treient el fetge per la boca després de completar els gairebé 14 km en la posició 31, en una cursa ràpida, massa ràpida per ser muntanya (només un desnivell positiu de 333 m).

Bona cursa també de l'Albert, Dani, Victor, Alberto, Ramon i Gina, Emilio... Llàstima que el José Luis es ressentís de la seva lesió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario